čtvrtek 24. ledna 2019

Nevyrostu

Fandom: Originální
Páry: Raději bez komentáře
Téma: Tma tmoucí (a měla to být rozhlasová hra)
Jazyk: Čeština
Počet slov: 100
Přístupnost: 12+
Varování: Násilí a některým lidem drabble nemusí dělat dobře
Poznámka: Ano, ten název je inspirovaný Peterem Panem, ale to drabble ne



Ticho.

Hlas malé holčičky: "Je tu tma. Tatínek říká, že se nesmím bát, protože strašidla neexistují. Něco šustí ve skříni a občas slyším hlasy. Někdy si s nimi povídám."

Ticho.

Hlas o něco starší holčičky: "Nic nevidím, zavázal mi oči a svázal mi ruce. Nemůžu se pohnout, ale cítím, jak se mě dotýká. Do koutků se mi zarývá roubík, jinak bych křičela. I když vím, že nikdo nepřijde."

Ticho.

Ozve se slabé zaťukání na dřevo.
Hlas zase o trošku starší holčičky (tiše): "Je tu někdo? Všude je ticho a tma. Ležím. Nemůžu se pohnout. Zavřel mě sem."
Dřevo zapraská.

Ticho.

Žádné komentáře:

Okomentovat