sobota 26. ledna 2019

Třicetidenní výzva

Zrovna když jsem se rozhodla obnovovat starý zapomenutý blog, objevila se na Facebooku Třicetidenní výzva, neboli napište něco každý den na jiné téma. Tak jsem si řekla, proč se nezapojit. Nevím, jestli budu psát na všechna témata, ale zkusím to. Každopádně, pokud se chcete zúčastnit také, tady najdete témata a informace. S výzvou přišla Patoložka a na Facebooku najdete výzvu tady. A časem i odkazy na všechno, co jsem k téhle výzvě napsala já.


Pravidla třicetidenní výzvy (psané Patoložkou, jen jsem je překopírovala, originál najdete v tomto příspěvku):
- účast možná pro kohokoliv kdykoliv
- pár si pište jakýkoliv (jen ho možná označte)
- délka povídky jakákoliv, mže to být klidně na pokračování
- můžete se zapojit průběžně, nemusíte splnit všechny výzvy
- když nebudete mít čas, napíšete a přidáte později, nic se neděje
- budu se snažit přidat vždy obrázek s aktuálním tématem - přidávajte povídky do komentů nebo tam hoďte odkaz
- začínáme 25. 1. 2019

Moje příspěvky:
1) "A je to v pytli."
Název: Pod hvězdami
Pár: Eliot/Quentin (The Magicians)

2) Dárek
Název: Valentýnské srdce
Pár: Utajený (The Magicians)

3) "Chtěl bych se líbat s jednou slečnou, ale neumím to, kamaráde, pomůžeš mi?"
Název: Nebelvírský večírek
Pár: Sirius/Remus (Harry Potter)

4) Jablko
Název: Jablečná trojka
Pár: Harry/Draco/jablko (Harry Potter)

5) "Jako bych byl neviditelný"
Název: Neviditelná
Pár: Willow/Tara (Buffy, přemožitelka upírů)



Žádné komentáře:

Okomentovat