pondělí 12. srpna 2013

Deset hetero párů, kterým fandím

Většina lidí zkrátka předpokládá, že když jsem slashařka a lesba k tomu, shipuju a fandím jen gay a lesbickým párům. Tak jsem se rozhodla ukázat, že to tak vůbec není :)
 
Musím uznat, že jsem nad tím seznamem musela celkem dost přemýšlet, protože u většiny svých oblíbených fandomů prostě páruju chlapy s chlapama, ženský s ženskejma a občas bych brala i ženský se mnou :D I tak jsem se ale přemohla a ten seznam jsem vytvořila. A omlouvám se předem, pokud si myslíte, že spoustu důležitých párů jsem vynechala (v tom máte pravdu, ale víc se mi jich sem nevejde a tyhle mě napadly dřív a ke každému mám své důvody). Pokud jste přesvědčení, že tohle jsou pěkně trapný páry a měla jsem vybrat někoho lepšího, tak to máte blbý (ale určitě mi můžete napsat do komentářům, kdo jsou pro změnu vaši oblíbenci ;)).
 
Doufám, že se článek bude líbit.

(Pořadí párů je kromě prvních dvou zcela náhodné a neurčuje to míru oblíbenosti nebo tak něco, takže v tom nic speciálního nehledejte.)

1. Lúthien a Beren ze Silmarillionu - No, kdo jiný může být na prvním místě?! Miluju je od chvíle, kdy jsem poprvé přečetla Silmarillion. Jsou pro mě symbolem skutečné lásky, která překoná i věčnost. A říkejte si co chcete, já věřím na víly pohádky.

2. Arwen a Aragorn z Pána prstenů - Prakticky to samé, jako u Berena s Lúthien (proč asi, ehm...). Jenom Arwen s Aragornem jsem znala dřív a dřív je milovala = Silmarilion jsem četla až po Pánovi prstenů. (No fajn, tak Aragorna shipuju s Legolasem a Arwen jsem seshipovala s Lúthien, ale to neznamená, že k sobě nepatří! :D)
 
 

3. River a Doctor z Doctora Who - Velice ráda bych viděla Doctora s nějakým mužem, ale když už to musí být ženská, ať je to River. River je prostě kůl a kdo tvrdí, že ne, tak lže. Naprosto ji žeru a je to jedna z mých nejoblíbenějších fiktivních žen vůbec. Zajímavé je, že když ji Doctor poprvé potkal v knihovně, přišla mi divná a nesympatická (první dojem zkrátka občas klame :)).
 
 
 
4. Belle a Rumpelstiltskin z Once Upon a Time - Kam se na ně hrabe Sněhurka s Krasoněm?! Prostě Krásku a zvíře jsem měla moc ráda už jako malá a v jejich podání je ten příběh ještě mnohem lepší než kdy dřív. To se zkrátka nedá popsat, to se musí vidět.
 
 
 
5. Sarah a Jareth z Labyrinthu - Shipovala jsem je už jako dítě, i když jsem to slovo ještě ani neznala. Labyrinth jsem viděla snad tisíckrát a ti dva k sobě zkrátka patří. Sarah je prostě celá úžasná. Žije ve svých fantaziích a vytěsňuje vše, co do něj nepatří. A Jareth je prostě borec v elasťákách, co umí zpívat a má úžasný vlasy a obočí - no, co víc byste chtěli? Mimochodem, mám celkově moc ráda hudbu Davida Bowieho.
 
 

6. Susannah a Jesse z Mediátora - Trvám na tom, že Mediátor je nejlepší série od Meg Cabot. Většina hrdinek z jejích knih je správně kůl, ale Susannah nejvíc. No řekněte, která jiná ženská hlavní postava klidně duchům nakope pr*el? Suze se prostě s ničím a nikým nepáře a je jí úplně jedno, jestli potom skončí se zlomeninama, otřesem mozku nebo rovnou pod drnem.

7. Veronika a Vlk z Desátého království - Další moje srdcovka. Desáté království je naprosto perfektní, vtipné a jedna z prvních verzí moderního zpracování pohádek, co jsem viděla. I teď když se na to dívám, řežu se od začátku do konce smíchy. A zpívající prsten? No tak, musíte přece uznat, že Vlk je prostě stylovej.
 
 
 
8. Princezna Leia a Han Solo z Hvězdných válek - Na Hvězdné války jsem koukala už od dětství a Leiu i Hana jsem měla hrozně ráda (a pořád mám). Jsou naprosto úžasní a SW taky a prostě nevím, co o nich napsat, protože prostě asdfgh. Kdo chápe, chápe, kdo nechápe, tak ten má smůlu.
 
 
 
9. Phoebe a Cole z Čarodějek - Na Čarodějky jsem koukala už... no prostě už od té doby, co je tady vůbec začali vysílat a ujíždím na nich pořád. Phoebe je samozřejmě moje nejoblíbenější sestra a Cole je prostě démon, který ji miluje a snaží se pro ni potlačit svoji temnou stránku, ale vůbec mu to nejde a pak je zlá i ona a pak zas ne... No řekněte mi, proč bych je neměla milovat?!
 
 
 
A poslední pár je... fanfáry prosím!

10. Sibyla a Dorian z Obrazu Doriana Graye - Ano, přesně tak. Teď máte chvíli, abyste si tu čelist nahodili zpátky do pantů. Těžko se vysvětluje, proč si myslím, že Dorianova láska k Sibyle je naprosto úžasná. Je asi třeba milovat Obraz Doriana Graye a pochopit celé to komplexní pojetí lásky a krásy v něm. On totiž nemiloval ji. On miloval to, jak hrála. Pokud to nechápete, nesnažte se a prostě to ignorujte (nebo si ODG přečtete znovu a pořádně). Podle mě je tohle zbožňování jeden z nejkrásnějších druhů lásky. Ale těžko se to vysvětluje nezasvěceným.
 
 
 

2 komentáře:

  1. Jakožto milovnice diametrálně odlišné literatury, má u mě první místo Wilde, protože to je moje vůbec nejoblíbenější knížka, avšak rozhodně dobrý nápad - žebříček - k zamyšlení, jak bych to asi měla já, u svých fetujících, psychologických a jinak divných postav x))Asi si to taky někdy zkusím - inspirativní :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obraz Doriana Graye je samozřejmě i moje nejoblíbenější knížka ;) Ale je pravda, že Tolkien se s ním o tu první příčku pere :))
      Tohle je jen žebříček týkající se těchto konkrétních párů. Nutno říct, že pokud by se jednalo o Basila s Dorianem (nebo i Henryho s Dorianem), ten žebříček bych postavila úplně jinak ;)
      V každém případě děkuji za komentář i za pochvalu :)

      Vymazat